Finansowanie

Software-ul profesional este un factor care determină dezvoltarea și profesionalizarea activităților fiecărei companii, influențează inovarea operațiunilor sale și automatizarea proceselor sale, toate acestea fiind decisive pentru un avantaj competitiv. Achiziționarea unei licențe nu trebuie să fie realizată din resursele proprii ale companiei; în acest scop, oferim soluții legate de finanțarea achizițiilor de produse.

Avantajele sistemului nostru sunt posibilitatea de a gestiona toate formalitățile într-un singur loc și procedurile ușor de utilizat. Ca urmare, puteți profita de forme convenabile de finanțare a investițiilor și puteți aloca fondurile companiei pentru dezvoltarea companiei dumneavoastră. În funcție de tipul de afacere și de preferințele dumneavoastră, vă oferim finanțare sub formă de: credit, leasing sau împrumut de leasing.

Avem proceduri simplificate și posibilitatea de a procesa cererea ONLINE – fără a fi nevoie să părăsim biroul. Finanțăm investițiile din prima zi de activitate. Acceptăm venituri din diverse surse, cum ar fi: contract de muncă, contract de mandat, contract de muncă specific, activitate comercială, contract de închiriere, activitate agricolă, pensie sau pensie de invaliditate.

Oferim sprijin în fiecare etapă a procesului de finanțare, într-o atmosferă relaxată și profesională. Mulți ani de experiență ne permit să selectăm cea mai avantajoasă ofertă pentru dumneavoastră.

Dostępne
formy finansowania:
Credit
  • pe baza unei rate fixe a dobânzii, care garantează o rată neschimbată pe toată durata împrumutului,
  • nu este necesară contribuția proprie,
  • o procedură simplificată care nu necesită prezentarea de documente financiare,
  • decizie de credit imediată,
  • solicitarea, semnarea și activarea creditului prin intermediul unui cod SMS, fără a mai fi nevoie să imprimați contractul,
  • posibilitatea de a rambursa anticipat sau de a plăti în plus împrumutul fără costuri suplimentare,
  • alegerea oricărei perioade de rambursare în rate,
  • un termen de împrumut de până la 60 de luni,
  • posibilitatea de a deduce imediat întreaga valoare a facturii,
  • construirea unui istoric de credit pozitiv, care, chiar și cu o sumă mică de împrumut, facilitează procedurile ulterioare de creditare.
Leasing
  • pe baza unei rate fixe a dobânzii, care garantează că valoarea ratelor rămâne neschimbată pe toată durata contractului,
  • leasingul nu reduce solvabilitatea
  • o procedură simplificată care nu necesită prezentarea de documente financiare,
  • posibilitatea de a imputa întreaga rată de leasing la costuri,
  • Oferim un termen de închiriere de la 18 la 48 de luni,
  • rambursarea flexibilă a leasingului: în rate lunare sau trimestriale,
  • posibilitatea de a aplica ONLINE,
  • o decizie rapidă privind închirierea.
Credit de leasing
  • o alternativă la leasing, cu o decizie rapidă și formalități minime,
  • finanțare din prima zi,
  • posibilitatea de a depune o cerere și de a lansa un contract ONLINE,
  • contribuție proprie minimă de 1%,
  • o perioadă de finanțare de până la 48 de luni,
  • posibilitatea de a deconta imediat întreaga factură și dobânda din ratele lunare ale împrumutului.
Wypełnij poniższy
formularz kontaktowy


    Stimați domni,Începând cu 25 mai 2018, se aplică Regulamentul 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului (UE) din 27 aprilie 2016, prescurtat RODO. Prin urmare, avem nevoie de consimțământul dvs. pentru prelucrarea datelor cu caracter personal stocate în cookie-uri.Sunt de acord cu stocarea așa-numitelor cookie-uri ("cookie-uri") pe dispozitivul pe care îl folosesc și cu prelucrarea datelor mele personale lăsate în timpul utilizării site-urilor web și a altor parametri stocați în cookie-uri.
    Cookie-uri
    Cookie-urile sunt fișiere de mici dimensiuni stocate pe computerul unui utilizator pentru a salva preferințele acestuia, pentru a monitoriza istoricul unei vizite pe un site web, pentru a naviga între pagini și pentru a permite salvarea setărilor între vizite. Cookie-urile ajută proprietarii de site-uri web să colecteze statistici privind frecvența cu care sunt vizitate anumite subpagini ale site-ului web și să personalizeze site-ul web pentru a-l face mai ușor de utilizat și mai ușor de folosit.
    Operator de date
    Administratorul datelor cu caracter personal este Grupul TMSYS, al cărui reprezentant este TMSYS Sp. z o.o., cu sediul social în Cracovia, ul. Sołtysowska 12A/4, NIP: 945-215-21-44.Grupul TMSYS este format din: TM SYS Sp. z o.o., MT Partner Sp. z o.o., MT Partner sc, VPI Polska Sp. z o.o.Administratorul de date poate fi contactat în scris cu privire la prelucrarea datelor prin intermediul poștei poștale la adresa: TM SYS Sp. z o.o., MT Partner Sp. z o.o., MT Partner sc, VPI Polska Sp. z o.o: ul Ciepłownicza 23, 31-574 Cracovia sau prin e-mail: IODO@tmsys.pl
    Responsabil cu protecția datelor
    Administratorul a numit un responsabil cu protecția datelor, care poate fi contactat în scris, prin poștă, la adresa: ul. Ciepłownicza 23, 31-574 Cracovia sau prin e-mail: IODO@tmsys.pl
    Temeiul juridic
    Datele cu caracter personal sunt prelucrate în temeiul articolului 6 alineatul (1) litera (a) din RODO, și anume pe baza consimțământului voluntar.
    Scopul prelucrării datelor
    Cookie-urile utilizate pe site-urile web ale Grupului TMSYS sunt folosite pentru:
    marketing,
    analiză, inclusiv pentru monitorizarea numărului și tipului de vizite pe site-ul web, colectarea de date statistice privind numărul de utilizatori și tiparele de utilizare a site-ului web, inclusiv date privind numărul IP, dispozitivul, ora ultimei vizite pe site-ul web etc,
    profilarea,
    să mențină preferințele utilizatorilor, configurațiile de ecran, inclusiv limba preferată și țara utilizatorului,
    îmbunătățiți viteza și performanța site-ului,
    colectarea de date necesare pentru tranzacții și achiziții,
    colectarea de date de către rețelele de publicitate.
    Domeniul de aplicare a datelor
    Printre altele, date precum data, ora vizitei, tipul de dispozitiv și adresa IP sunt prelucrate ca date cu caracter personal.
    Destinatarii datelor
    Destinatarii datelor sunt societățile din cadrul Grupului TMSYS și persoanele împuternicite să le prelucreze în numele operatorului.
    Drepturile persoanelor
    În legătură cu prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal în conformitate cu prevederile RODO, aveți dreptul de a:- solicita de la Operator: accesul, rectificarea sau ștergerea datelor dumneavoastră cu caracter personal,- solicita de la Operator restricționarea prelucrării,- transfera sau obiecta la prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal,- depune o plângere la o autoritate de supraveghere.Vă puteți exercita drepturile de mai sus contactând Operatorul sau Autoritatea de Supraveghere la adresa de e-mail: IODO@tmsys.plJak blocarea colectării de informații în cookie-uri?Utilizatorul poate dezactiva în orice moment acceptarea cookie-urilor. Acest lucru poate fi făcut prin modificarea setărilor din browserul web respectiv și prin ștergerea tuturor cookie-urilor. Vă rugăm să rețineți că dezactivarea cookie-urilor poate duce la funcționarea incorectă a site-ului web.
    Informații suplimentare
    Administratorul depune toate eforturile pentru a se asigura că toate măsurile fizice, tehnice și organizatorice sunt puse în aplicare pentru a proteja datele cu caracter personal împotriva distrugerii, pierderii, modificării, divulgării, utilizării sau accesului neautorizat, în conformitate cu toată legislația aplicabilă.Mai multe despre principiile de prelucrare a datelor în Politica de confidențialitate.



    Accept
    X